Opinie o Nas
satisfaction_HEADER
__________________
__________________
__________________
__________________

» przeczytaj wszystkie opinie

aktualności



KLASYKA Z PAZUREM

DATA: 5/6 LISTOPADA 2017
MIEJSCE: ŁÓDŹ

6 godzin warsztatowych, 1 unikalna fryzura, 3 wybitnych szkoleniowców, czyli Klasyka z pazurem – szkolenie z najnowszych trendów w strzyżeniu damskim. Dołącz do nas i odkryj techniki "Undressed hair". Szkolenie poprowadzą: Pete Walstab, Claus Nissen oraz Robert Palma.

Klasyka z pazurem

Rozbudowany warsztat z najnowszych technik w strzyżeniu damskim. Eksperci marki Excellent Edges odkryją przed uczestnikami tajniki perfekcyjnej fryzury damskiej, łączącej elementy klasyki i elegancji z dynamiczną teksturą i możliwością zadziornego modelowania. Klasyczna stylizacja z pazurem to idealna propozycja dla każdej klientki, która lubi bawić się swoim stylem.

W wygodnych wnętrzach hotelu Novotel Łódź Centrum**** uczestnicy będą mieli okazję zasięgnąć porady u szkoleniowców i wymienić się doświadczeniami z innymi podczas integracyjnego spotkania przy grze w kręgle. Budynek z daleka przyciąga wzrok nowoczesną architekturą, a stylowe wnętrza łączą w sobie funkcjonalność i elegancję, podobnie jak tworzona podczas szkolenia fryzura.

Szkoleniowcy

Pete Walstab / Australia

Ekspert i badacz. General Manager w Excellent Edges TM. Fryzjer z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem, którego techniki są wyjątkowe, a umiejętności niezwykłe. Jeden z największych autorytetów w Australii. Twórca filozofii cięcia 360 stopni Excellent Edges TM, która zapewniła sukces fryzjerski tysiącom profesjonalistów na całym świecie. Jego misją jest edukacja i szkolenia fryzjerskie na najwyższym poziomie.

Claus Nissen / Dania

Karierę w zawodzie fryzjera rozpoczął w 1990 roku. W swoim dorobku ma 11 lat pracy, jako wykładowca w Duńskiej Szkole Fryzjerskiej. Od 2006 roku w roli ambasadora Excellent Edges naucza fryzjerów na całym świecie innowacyjnych zasad cięcia, dzięki którym codzienna praca staje się zdecydowanie łatwiejsza i skuteczniejsza. Claus przedstawia nowe rozwiązania stosowane podczas strzyżenia, edukuje w zakresie wydajności pracy i prawidłowej postawy ciała, aby była zgodna z zasadami ergonomii.

Robert Palma / Polska

Fryzjerstwem zajmuje się od 1997 roku. Jest uczestnikiem wielu szkoleń w kraju i za granicą, m.in. marki Schwarzkopf, Toni&Guy Academy w Londynie, Akademii Medavita w Mediolanie oraz Excellent Edges w Dani. Na co dzień strzyże w salonie fryzjerskim w Szczecinie. Jako członek Art Team Bea Beleza prowadzi szkolenia z pielęgnacji i koloryzacji włoskiej marki Medavita. Pracuje przy sesjach zdjęciowych na terenie całej Europy, przeprowadza metamorfozy do gazet i telewizji.

Program

Program obejmuje: 6 godzin warsztatowych, lunch, kolację oraz imprezę integracyjną na kręglach.

Termin: 4 lub 5 listopada 2017 r. (w zależności od dostępności).

Lokalizacja: Novotel Łódź Centrum, Łódź

Koszt uczestnictwa: 1 500 zł (z udziałem w części warsztatowej) lub 500 zł dla osoby towarzyszącej (bez możliwości towarzyszenia podczas części warsztatowej). Liczba miejsc ograniczona. Zarezerwuj miejsce już dziś.

Prosimy o kontakt z przedstawicielem handlowym lub telefon (61) 866 77 56.

Zapewniamy: nocleg w hotelu wraz z wyżywieniem, główkę treningową, komplet nożyczek fryzjerskich, sprzęt do stylizacji: suszarkę, prostownicę i lokówkę, materiały pomocnicze i promocyjne.



TARGI BEAUTY VISION 2017

DATA: 22-23 KWIETNIA 2017
MIEJSCE: POZNAŃ

Wspaniała atmosfera, tysiące odwiedzających nas klientów zarówno tych stałych jak i nowych. Cudowne uczucie, kiedy chcecie do nas wracać!

Zaprezentowaliśmy po raz kolejny nasz niezawodny produkt Marc Inbane, czyli naturalny spray samoopalający.

Przeprowadziliśmy około 500 darmowych zabiegów opalania na twarz, szyję oraz dekolt. Zabieg wykonywaliśmy na makijaż i to właśnie dlatego spray Marc Inbane jest innowacyjny. Ma niewiele wspólnego ze standardowym samoopalaczem, ponieważ wyjątkowo ładnie pachnie. Zawiera naturalne składniki pochodzenia roślinnego jak miłorząb oraz aloes. Utrzymuje się na skórze od 5 do 7 dni, a jego aplikacja jest bardzo prosta. Przed użyciem należy wstrząsnąć, następnie nałożyć spray na specjalną rękawicę Marc Inbane wykonaną z mikrofibry, rozprowadzić na ciele i cieszyć się piękną, zdrową opalenizną.

Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji z targów.

Targi BeautyVision 2017

Targi BeautyVision 2017

Targi BeautyVision 2017

Targi BeautyVision 2017

Targi BeautyVision 2017

Targi BeautyVision 2017

Targi BeautyVision 2017

Targi BeautyVision 2017

Targi BeautyVision 2017

Targi BeautyVision 2017

Targi BeautyVision 2017

Targi BeautyVision 2017

Targi BeautyVision 2017

Targi BeautyVision 2017

Targi BeautyVision 2017

Targi BeautyVision 2017

Targi BeautyVision 2017

Targi BeautyVision 2017

Targi BeautyVision 2017

Targi BeautyVision 2017

Targi BeautyVision 2017

Targi BeautyVision 2017

Targi BeautyVision 2017

Targi BeautyVision 2017

Targi BeautyVision 2017

Targi BeautyVision 2017

Targi BeautyVision 2017

Targi BeautyVision 2017

Targi BeautyVision 2017

Targi BeautyVision 2017

Targi BeautyVision 2017

Targi BeautyVision 2017

Targi BeautyVision 2017

Targi BeautyVision 2017

Targi BeautyVision 2017

Targi BeautyVision 2017

Targi BeautyVision 2017

Targi BeautyVision 2017

Targi BeautyVision 2017

Targi BeautyVision 2017

Zdjęcia: Naftasquad



LONDYŃSKIE INSPIRACJE W POLSCE

DATA: 5-6 LISTOPADA 2016
MIEJSCE: SEROCK KOŁO WARSZAWY

Z Londynu do Australii w dwie godziny? Od brytyjskiej nonszalancji do fantazji rodem z kraju na Antypodach. To możliwe, tylko z Bea Beleza.

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Angielska sobota

Czas wytężonej pracy w przyjemnej formule. Otwarcie należało do Art Teamu Bea Beleza - Jakuba Wujec, Roberta Palmy oraz Karola Olejnika, którzy przedstawili polską interpretacje najnowszych trendów, kreowanych przez stylistów z prestiżowej londyńskiej Akademii Fryzjerskiej Toni & Guy. Podczas dwugodzinnej sesji Look & Learn zaprezentowano 3 fryzury w konwencji krok po kroku, z obszerną relacją live. Uczestnicy mogli na żywo śledzić wykonanie fryzur na dwóch wielkich ekranach wraz z komentarzem autorów.

W sesji popołudniowej uczestnicy mogli zgłębiać sekrety zaawansowanych technik cięć damskich i męskich, które przedstawili technicy z Excellent Edges – australijskiego producenta profesjonalnych nożyczek fryzjerskich. Przed publicznością wystąpili Pete Walstab z Australii, Claus Nissen z Danii oraz Robert Palma, ambasador Excellent Edges w Polsce. Podczas blisko trzygodzinnej sesji Look & Learn technicy w szczegółach zaprezentowali 6 różnych cięć, na bazie których przełamywali konwencjonalne myślenie o cięciach prostych, punktowych czy ślizgowych.

Fryzjerska niedziela

Jak zdobytą wiedzę przełożyć na praktykę? Do tego najlepszym sposobem jest sesja warsztatowa i samodzielna praca pod okiem trenera. W ten sposób uczestnicy spędzili drugi dzień seminarium. Ekipa Excellent Edges przygotowała sesję "krok po kroku" dla cięć damskich i inspirowanego Londynem Messy Boba. Cała sztuka, to takie przygotowanie fryzury, aby klient nie musiał stosować mnóstwa produktów do stylizacji, aby wyglądać tak samo, jak po wyjściu z salonu – powtarzał wielokrotnie Claus Nissen. Wszystko można otrzymać wykonując odpowiednie cięcie, przy użyciu precyzyjnych narzędzi. To podstawa filozofii Excellent Edges i koncepcji Do It Yourself, którą szkoleniowcy Excellent Edges wpajali uczestnikom grup warsztatowych. Każdy uczestnik otrzymał główkę oraz sprzęt i pracował samodzielnie przy swoim stanowisku. Nad całością czuwali Pete Walstab, Claus Nissen oraz Robert Palma.

W drugiej części Art Team Bea Beleza zaprosił uczestników do podnoszenia umiejętności w kreatywnym wykończeniu fryzur, tworzeniu ciekawych upięć oraz stylizacji z użyciem profesjonalnego sprzętu. Dzisiaj profesjonalny sprzęt fryzjerski daje mnóstwo możliwości, z których my nie zawsze korzystamy – komentuje jedna z uczestniczek. Dzięki takim warsztatom możemy nauczyć się, jak szybko i prosto, przy pomocy kilku trików zaskoczyć totalnie naszego klienta. A zadowolony klient wraca. Więcej nie trzeba mówić – dodaje na koniec.

Najlepszym podsumowaniem są zadowoleni uczestnicy, którzy każdą wolną chwilę wykorzystywali na rozmowy i wspólne dokumentowanie wydarzenia. Wydarzenia, którego wartość pozostanie na zawsze w rękach uczestników i na głowach ich klientów.

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa

Londyńskie inspiracje i sekrety mistrzów fryzjerstwa



SŁODKI SEN MACIEJA ZIENIA & MEDAVITA

DATA: 28 PAŹDZIERNIKA 2016
MIEJSCE: BIELSKO-BIAŁA

Drugi, oficjalny pokaz najnowszej kolekcji Macieja Zienia pod tytułem "Sweet Dreams", odbył się w Pasażu Pod Orłem w Bielsku-Białej, 28 października.

Medavita na pokazie Macieja Zienia

Medavita Polska miała swój wkład w tym wydarzeniu. Nasi artyści Robert Palma oraz Maciej Fabjański, przygotowywali wszystkie fryzury modelek prezentujących kolekcję tego znanego projektanta. Wieczór Mody, bo tak nazwano to przedsięwzięcie, był niewątpliwie jednym z ciekawszych wydarzeń, w regionie. Imprezę poprowadził niezastąpiony Conrado Moreno, a wachlarz strojów Macieja Zienia zachwycił zgromadzoną, ponad 500 osobową publiczność, głownie nasyceniem kolorów oraz użytymi tkaninami m.in. żakardami, jedwabnymi tiulami i szyfonami. Dodatkowo artysta poprzez ręcznie naszywane cyrkonie, kamienie i kryształy Swarovski’ego nadał wyjątkowego i niepowtarzalnego charakteru każdemu ze swoich projektów.

Inspiracją do stworzenia kolekcji były podróże Macieja Zienia po Ameryce Południowej, Afryce i Europie. Różnorodność barw, szlachetne tkaniny i ręcznie tkane wzory to tylko niektóre elementy wykorzystane w kolekcji. "Sweet Dreams" to połączenie fantazji, snów i symboli, które tworzą eklektyczną koncepcję estetyki artysty.

Pokazowi kolekcji towarzyszyła wyjątkowa oprawa – nastrojowa muzyka, specjalnie przygotowana scenografia i niebanalna gra światłem, które sprawiły, że wszyscy zaproszeni goście poczuli się jak w niebie.

Foto: Sebastian Benbenek

Medavita na pokazie Macieja Zienia

Medavita na pokazie Macieja Zienia

Medavita na pokazie Macieja Zienia

Medavita na pokazie Macieja Zienia

Medavita na pokazie Macieja Zienia

Medavita na pokazie Macieja Zienia

Medavita na pokazie Macieja Zienia

Medavita na pokazie Macieja Zienia

Medavita na pokazie Macieja Zienia

Medavita na pokazie Macieja Zienia

Medavita na pokazie Macieja Zienia

Medavita na pokazie Macieja Zienia

Medavita na pokazie Macieja Zienia

Medavita na pokazie Macieja Zienia

Medavita na pokazie Macieja Zienia

Medavita na pokazie Macieja Zienia

Medavita na pokazie Macieja Zienia

Medavita na pokazie Macieja Zienia

Medavita na pokazie Macieja Zienia

Medavita na pokazie Macieja Zienia

Medavita na pokazie Macieja Zienia

Medavita na pokazie Macieja Zienia

Medavita na pokazie Macieja Zienia

Medavita na pokazie Macieja Zienia

Medavita na pokazie Macieja Zienia

Medavita na pokazie Macieja Zienia

Medavita na pokazie Macieja Zienia

Medavita na pokazie Macieja Zienia

Medavita na pokazie Macieja Zienia

Medavita na pokazie Macieja Zienia

Medavita na pokazie Macieja Zienia

Medavita na pokazie Macieja Zienia

Medavita na pokazie Macieja Zienia

Medavita na pokazie Macieja Zienia

Medavita na pokazie Macieja Zienia

Medavita na pokazie Macieja Zienia

Medavita na pokazie Macieja Zienia

Medavita na pokazie Macieja Zienia

Medavita na pokazie Macieja Zienia



NOWA KOLORYZACJA LUXVIVA

DATA: 2 PAŹDZIERNIKA 2016
MIEJSCE: POLANICA-ZDRÓJ

W urokliwym kurorcie Polanicy Zdroju, w prestiżowym hotelu Dr Ireny Eris, na przepięknej scenie, ze wspaniałymi ludźmi, Medavita SPA oficjalnie wprowadziła do Polski nową koloryzację - Luxviva "My Natural Color".

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Możliwości nowego kremu LUXVIVA "My Natural Color" zostały oficjalnie zaprezentowane przez zaangażowaną grupę fryzjerów, w skład której weszli styliści z Włoch: Sara Berce i Maurizio Sassi oraz nasi rodzimi reprezentanci: Maciej Fabjański, Karol Olejnik, Robert Palma i Jakub Wujec. Swą obecnością podczas wydarzenia zaszczycił także autor sukcesu i architekt współczesnego oblicza Medavita - właściciel i prezes zarządu marki Stefano Banfo.

Podczas specjalnego, blisko dwuipółgodzinnego pokazu, 6 fryzjerów zaprezentowało 18 topowych koloryzacji, które cechowały się wyjątkową naturalnością, dokładnie taką jakimi są kosmetyki Luxviva. Otwarcie prezentacji należało do blondów, tak charakterystycznych dla słowiańskiej urody. Na scenie stylizacje wykonywali Robert Palma i Maciej Fabjański, dla którego był to debiut sceniczny. Zmysłowe brązy, w naturalnym stylu zaprezentowali Karol Olejnik, Jakub Wujec oraz Sara Berce – wieloletnia instruktorka Medavita. Największym uznaniem wśród blisko setki klientów, cieszyły się jednak czerwienie i rudości, które przedstawili Robert Palma, Maciej Fabjański oraz uwielbiany przez widownię Maurizio Sassi.

Specjalne podziękowania dla Naftasquad visual Solutions za pomoc w organizacji i reżyserię pokazu oraz firmom RISK made in warsaw, VZOOR, Loft37.pl, Bello Design za użyczenie elementów garderoby dla naszych modelek. Dziękujemy także Agnieszce Marciniak z Pracowni Fryzjerskiej za nieocenioną pomoc na backstage w przygotowaniach fryzur modelek.

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva

Najnowsza koloryzacja Medavita Luxviva



PIĘKNO, SIŁA, PASJA...

DATA: 7-8 MAJA 2016
MIEJSCE: POZNAŃ


Kreatywne cięcia i odważne kolory. Magnetyzujące pokazy z udziałem zagranicznych gości. Show, jakiego jeszcze nie było. Bea Beleza na targach Look beautyVision 2016, które odbyły się w dniach 8-9 maja, w Poznaniu.

Look2016

Kreatywne cięcia i odważne kolory. Magnetyzujące pokazy z udziałem zagranicznych gości. Show, jakiego jeszcze nie było. Wszystko w otoczeniu ludzi ceniących piękno, silnych charakterem z profesjonalnym podejściem biznesowym. Bea Beleza na targach Look beautyVision 2016 w Poznaniu.

Największe targi fryzjerskie w Polsce to arena stylu, innowacji, kompilacji mocy natury i naukowego doświadczenia w rękach najlepszych. I Złoty Medal dla firmy Bea Beleza, która po raz kolejny zaprezentowała nowoczesne podejście do biznesu z nożyczkami i myjką fryzjerską w tle.

Kluczowe dla rozwoju salonu jest zastosowanie produktów najwyższej jakości, wiarygodnych i sprawdzonych.

Takie kosmetyki posiada marka Medavita, z kompletną ofertą pielęgnacji skóry głowy, pielęgnacji włosów i intensywnych kolorów. Portfolio marki zaprezentowali na scenie: Giovanni Tropeano, Maurizio Sassi i Salvatore Bongiovi wzbudzając zachwyt u wszystkich uczestników poznańskiej imprezy. Awangardowe fryzury i skandynawski charakter najostrzejszych nożyczek Excellent Edges pokazali Claus Nissen i Patricia Hilhammar, sława europejskich i światowych aren fryzjerskich. Wariacje na temat włosów wraz z Colour Explosion pokazał Art Team Bea Belezy, w niezmiennym tercecie: Jakub Wujec, Karol Olejnik oraz Robert Palma.

Warto pokazywać najnowsze trendy. Tego oczekują nasi klienci, a Targi Look beautyVision są do tego najlepszą okazją – komentuje Łukasz Michalski z Bea Beleza.

Więcej niż fryzjerstwo

Odwiedzający poszukujący rozwoju usług w salonie z pewnością znaleźli to, czego szukali. Nowatorskim pomysłem jest poszerzenie działalności salonu o aplikacje produktem Marc Inbane, cenionym na świecie sprayem samoopalającym. Marc Inbane prezentowany na scenie przez Barta Engela, twórcę marki, zachwycił klientki, które kupowały produkt nie tylko do swojego salonu, ale również, co ciekawe, dla siebie.

To niesamowite, jak piękny i naturalny jest efekt – komentowały odwiedzające.

Spray samoopalający Marc Inbane zyskał uznanie Jury Międzynarodowych Targów Poznańskich, zdobywając Złoty Medal Beauty Vision 2016. U boku zwycięzcy nie zabrakło zdobywcy Złotego Medalu z roku ubiegłego, kuracji Elastic Trendy Hair. Siedem korzyści w zaledwie siedem minut. Chętnych pań nie brakowało, a stoiska 48-49 należały do najbardziej obleganych na całych targach. Dodatkowe konkursy dla klientów oraz główna nagroda 1000 złotych na zakupy w Bea Beleza.

To musiało przyciągać!

Targi w Poznaniu to dla nas najważniejszy event w roku. Tutaj narodziła się nasza firma i jesteśmy bardzo związani z Wielkopolską. Tutaj przyjeżdżają nasi najwierniejsi klienci i dokładamy wszelkich starań, aby pokazać wszystkim gościom to, na czym opieramy swój biznes. Bea Beleza to piękno, siła i pasja – komentuje Bartosz Filas, wiceprezes zarządu firmy.

Profesjonalne podejście do biznesu i sprawdzone produkty najwyższej jakości to wizytówka Bea Belezy.

Look2016

Look2016

Look2016

Look2016

Look2016

Look2016

Look2016

Look2016

Look2016

Look2016

Look2016

Look2016

Look2016

Look2016

Look2016

Look2016

Look2016

Look2016

Look2016

Look2016

Look2016

Look2016

Look2016

Look2016

Look2016

Look2016

Look2016

Look2016

Look2016

Look2016

Look2016




NOŻYCZKI DLA WYBRANYCH

DATA: 27 KWIETNIA 2016


Trzech wyjątkowych szkoleniowców, cztery intensywne dni, pięć wspaniałych miast i sześć niezwykłych par nożyczek.

Nożyczki dla wybranych

Tim Payne, twórca i od 25 lat właściciel marki Excellent Edges™, jako jeden z nielicznych ludzi na świecie, przez 10 lat uczył się kunsztu tworzenia nożyczek w Fuji Scissors. Zdobyte doświadczenie, aprobata Pana Nakamury uznanego za "ojca chrzestnego" nożyczek oraz kontakty z Hitachi Metals Ltd. pozwoliły stworzyć Payne’owi swoją własną markę.

Excellent Edges ™ tworzy narzędzia, które zaspakajają potrzeby najlepszych i najbardziej wymagających specjalistów, ponieważ każdy świadomy odbiorca wymaga absolutnej perfekcji. Powstają nożyczki na specjalne życzenie, dla praworęcznych i leworęcznych, firma prowadzi także usługi związane z serwisem nożyczek, co jeszcze bardziej podkreśla jej światową renomę.

Edukacja jest procesem trwającym przez całe życie. Nie jest istotne jakie szkolenia i warsztaty ukończyłeś jako fryzjer, zawsze masz przed sobą nowe możliwości, perspektywę rozwoju, a świat fryzjerstwa stoi przed Tobą otworem.

Bea Beleza we współpracy z Excellent Edges™ opracowała trójetapowy system szkoleń, który pomoże Ci stać się jeszcze lepszym fryzjerem - to korzyść zarówno dla klientów, jak i dla Ciebie.

Zapraszamy do udziału w warsztatach fryzjerskich, na których poznasz zupełnie inny świat Excellent Edges™. Warsztaty odbędą się w dniach 9-12 maja 2016 roku.

INTRODUCTION – STEP ONE

Pierwszy etap trzystopniowych warsztatów, dzięki którym zmienicie Państwo swoje podejście do cięcia i tworzenia fryzur. Poznacie w jaki sposób powstają nożyczki, po które sięgają najlepsi fryzjerzy świata.

Przedstawimy koncepcję Cięcie 360°. Będziecie Państwo mieli możliwość przetestowania sześciu niesamowitych par nożyczek oraz poznania unikalnych technik cięcia. Poprawicie chwyt oraz postawę swojego ciała, dzięki czemu wasza praca stanie się łatwiejsza i bardziej efektywna.

Terminy szkoleń Introduction:

  • Poznań 9 maja
  • Wrocław 10 maja
  • Katowice 11 maja
  • Kraków 11 maja
  • Warszawa 12 maja

EVOLUTION – STEP TWO

Evolution to kolejny, średniozaawansowany etap warsztatów, który nauczy Państwa jak w maksymalny sposób wykorzystać nożyczki Excellent Edges™. Podczas kursu przeanalizujemy najważniejsze cechy nożyczek aby skutecznie używać ich podczas pracy na różnych rodzajach włosów. Będziemy testować głównie ostrza stworzone do cięcia na sucho. Skupimy się ponownie na postawie ciała i uchwycie, które są niezmiernie ważne podczas pracy.

Terminy szkoleń Evolution:

  • Poznań 9 maja
  • Katowice 10 maja

Warunkiem uczestnictwa w warsztacie Evolution jest ukończenie pierwszego stopnia (Introduction).

Szczegółowe informacje na temat dostępności wolnych miejsc w danym mieście pod numerem telefonu +48 61 866 77 56.

Excellent Edges Tour

Excellent Edges Tour

Excellent Edges Tour

Excellent Edges Tour

Excellent Edges Tour

Excellent Edges Tour

Excellent Edges Tour

Excellent Edges Tour




TARGI COSMOPROF

DATA: 17 KWIETNIA 2016


Stolica regionu Emilia - Romania, jedno z najsławniejszych włoskich miast, Bolonia. Swoją sławę zawdzięcza smakowitej kuchni, najstarszemu w Europie Uniwersytetowi oraz corocznej edycji targów Cosmoprof Worldwide.

Cosmoprof

Cosmoprof jest jednym z najbardziej popularnych w skali świata wydarzeniem, zorganizowanym dla profesjonalnego sektora przemysłu kosmetycznego i odnowy biologicznej. Od 49 lat, targi co roku ściągają miliony wystawców i odwiedzających, którzy chcą stać się częścią unikatowego widowiska, a także być na bieżąco z nowościami kosmetycznymi oraz trendami.

Tegoroczna edycja odbyła się w dniach 17-21 marca. Nie zabrakło na niej akcentu Medavita, jednej z wiodących włoskich marek premium, profesjonalnych kosmetyków do włosów. Medavita od ponad 50 lat specjalizuje się w produkcji fitokosmetyków, w których skład wchodzą wyłącznie naturalne, aktywne składniki i ekstrakty z roślin. Stoisko marki przyciągało zwiedzających swym prostym designem, naturalną roślinnością i urozmaiconym programem pokazów. Możliwości powierzchni targowych Bolonii, stały się świetnym pretekstem dla Medavita do zapraszania blisko 1000 najlepszych włoskich klientów na wyjątkowe show, które stało się miejscem oficjalnej prezentacji najnowszej linii koloryzacji il Colore Luxviva "My Natural Color".

il Colore Luxviva "My Natural Color" została umiejętnie połączona z istniejącymi już produktami wchodzącymi w skład zabiegu Luxviva, bowiem swym designem oddaje ich charakter. Fuzja pozwoliła na powstanie zupełnie nowej serii, która kompleksowo odpowiada za wszystkie zabiegi związane z koloryzacją (techniczne, zabezpieczające i pielęgnacyjne). Wchodzący w jej skład protagonista, permanentny krem koloryzujący jest całkowicie bezpieczny dla włosów. Zawiera zdecydowanie wyższy procent składników chroniących włosy, od swojego poprzednika. Nadaje naturalny efekt farbowania, a kolor nigdy nie schodzi do niepożądanych refleksów.

Możliwości nowego kremu il Colore Luxviva "My Natural Color" oficjalnie zaprezentowano podczas pokazu, w który zaangażowana grupę najwybitniejszych stylistów takich jak Furio Berce, Salvatore Bongiovi, Giovanni Tropeano, Angelo Bartolini, Oreste Durini, Claudia Bonetti i wielu innych. Pokazano blisko 30 najnowszych koloryzacji i 12 strzyżeń. Poszczególne bloki dzieliły występy grupy tanecznej, a całość poprowadziła słynna prezenterka telewizyjna i aktorka Federica Panicucci.

Show Medavita stał się inspiracją dla wielu fryzjerów. Mamy nadzieję, że nasi rodzimi styliści równie entuzjastycznie przywitają il Colore Luxviva "My Natural Color". Z niecierpliwością czekamy na wprowadzenie najnowszej linii Medavita do Polski.

Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji.

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof

Cosmoprof




PISZĄ O NAS

DATA: 20 STYCZNIA 2016


Kochani! Nasz spray samoopalający robi oszałamiającą karierę! Popularność produktów Marc Inbane jest tak ogromna, że ledwo nadążamy z kolejnymi dostawami! Artykuły na temat naszego samoopalacza pojawiają się już nie tylko w prasie branżowej - ostatnio piszą o nas najpopularniejsze magazyny, takie jak Joy, Flesz, Party i Viva!

Piszą o nas najlepsi

Poleca nas również znana z telewizji TVN Style Pani Gadżet. Wielokrotnie mieliśmy okazję osobiście obserwować Wasze olbrzymie zainteresowanie sprayem, na wszelkiego rodzaju targach i eventach, w których Bea Beleza miała przyjemność uczestniczyć.

A jeśli nie mieliście jeszcze okazji sprawdzić produktów tej marki, najwyższy czas to zmienić! Szczególnie teraz, gdy na dworze jest szaro i zimno, a nasza skóra jest sucha i blada. Dzięki MARC INBANE The Natural Tanning Spray uzyskacie efekt pięknej, równomiernie opalonej skóry. Aplikacja jest banalnie prosta, kosmetyk szybko schnie, jest bezpieczny, a co najważniejsze nie pozostawia plam ani smug. Wzbogacony jest o czyste, odżywcze składniki pochodzenia roślinnego, między innymi aloes i miłorząb. Produkt przeznaczony zarówno dla niej, jak i dla niego, a jedna butelka wystarcza aż na 60 aplikacji!

Starając się sprostać Waszym oczekiwaniom, przygotowaliśmy niespodziankę! W naszym sklepie internetowym pojawiła się absolutna nowość - limitowana wersja Elegance Set. Zestaw zawiera najlepsze produkty Marc Inbane: spray samoopalający, nawilżający peeling, rękawiczkę oraz pędzel ułatwiające rozprowadzanie kosmetyku, a wszystko to w przecudnej, ekskluzywnej kosmetyczce. Polecamy!

Produkty Marc Inbane.

Pani Gadżet odcinek 5 sezon 10.

Pani Gadżet Dzień Dobry TVN - Pozytywnie zaskakujące prezenty.




HAIR FAIR & BEAUTY FAIR

DATA: 21-22 LISTOPADA 2015
MIEJSCE: SOSNOWIEC

21 i 22 listopada w Sosnowcu odbyło się prawdziwe święto dla fryzjerów, kosmetyczek, stylistów i wszystkich osób zainteresowanych tą branżą - targi Hair Fair & Beauty Fair.

Bea Beleza miała niewątpliwą przyjemność zaprezentowania swojej oferty i nawiązania wielu ciekawych kontaktów. Dziękujemy Państwu za liczne przybycie i niesamowicie ciepłe przyjęcie.

Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji.

Targi Sosnowiec

Targi Sosnowiec

Targi Sosnowiec

Targi Sosnowiec

Targi Sosnowiec

Targi Sosnowiec

Targi Sosnowiec

Targi Sosnowiec

Targi Sosnowiec

Targi Sosnowiec

Targi Sosnowiec

Targi Sosnowiec

Targi Sosnowiec

Targi Sosnowiec

Targi Sosnowiec

Targi Sosnowiec

Targi Sosnowiec




HAPPY BABY

DATA: 17-18 PAŹDZIERNIKA 2015
MIEJSCE: POZNAŃ

Targi Happy Baby to największa w wielkopolsce impreza skierowana do rodzin z niemowlętami i dziećmi, a także dla handlowców i firm związanych z branżą parentingową.

Tegoroczna edycja zgromadziła ponad 66 tysięcy osób, aż 11 pawilonów targowych było wypełnione atrakcjami, zabawkami i artykułami dla dzieci.

Dla Bea Beleza to kolejna szansa zaprezentowania Państwu marki wyjątkowych kosmetyków pielęgnacyjnych i stylizacyjnych dla dzieci HOT TOT, której jesteśmy wyłącznym dystrybutorem w Polsce. Takie spotkania zawsze są wspaniałą okazją do porozmawiania o potrzebach, poznania oczekiwań klientów i spotkania się z ogromną liczbą gości odwiedzających nasze stoisko - za co serdecznie dziękujemy.

Happy Baby

Happy Baby

Happy Baby

Happy Baby

Happy Baby

Happy Baby

Happy Baby

Happy Baby

Happy Baby

Happy Baby

Happy Baby




HAIR FORUM

DATA: 26-27 WRZEŚNIA 2015
MIEJSCE: WARSZAWA

Druga edycja targów Hair Forum odbyła się w dniach 26-27 września br. w Warszawie. Mieliśmy przyjemność zaprezentować na nich spray samoopalający Marc Inbane.

Goście i odwiedzający mieli okazję zapoznać się z ogromną ofertą firm działających w branży fryzjerskiej oraz kosmetycznej. Oprócz pasażu stoisk z niezliczoną ilością kosmetyków, akcesoriów i sprzętu fryzjerskiego, były również dwie sceny, na której odbywały się pokazy oraz szkolenia.

Bea Beleza zaprezentowała spray samoopalający Marc Inbane. Jest nam niezmiernie miło, że po raz kolejny spotkaliśmy się z tak licznym zainteresowaniem i dzięki Państwu możemy uznać, że warszawskie targi to kolejny wspólny, wielki sukces.

DSC7562.jpg

DSC7722.jpg

DSC7744.jpg

DSC7890.jpg

DSC7780.jpg

DSC7832.jpg

DSC7855.jpg

DSC7905.jpg

DSC7999.jpg

DSC7886.jpg




WARSAW FASHION STREET

DATA: 27-28 CZERWCA 2015
MIEJSCE: WARSZAWA

W ostatni weekend czerwca mieliśmy przyjemność wziąć udział w Warsaw Fashion Street. Jest to wydarzenie przyciągające miłośników mody, kultury, sztuki oraz muzyki. Tegoroczna edycja jest jubileuszową, 10-tą z kolei unikatową imprezą, podczas której na ulicach stolicy odbył się niezwykły pokaz mody. Tematem tegorocznej edycji Warsaw Fashion Street była klasyka w modzie i muzyce.

Ogromne zainteresowanie jakie wzbudził na poznańskich Targach Look 2015 nasz TOPowy produkt Marc Inbane sprawiło, że postanowiliśmy zaprezentować go po raz kolejny. Podczas dwudniowego show wszyscy chętni mieli okazję wypróbować ten niesamowity, błyskawiczny spray samoopalający na własnej skórze i osobiście przekonać się jak działa.

Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko.

wfs2015-10.jpg

wfs2015-11.jpg

wfs2015-16.jpg

wfs2015-18.jpg

wfs2015-19.jpg




DZIEŃ DZIECKA

DATA: 30-31 MAJA 2015
MIEJSCE: PARK RODZINKA, CITY PARK, FAMILY CAFE

W tym roku Dzień Dziecka z Bea Beleza trwał aż trzy dni: w sobotę byliśmy w Parku Rodzinka w Skórzewie, w niedzielę na festynie w City Parku, natomiast w poniedziałek zagościliśmy w Family Cafe.

W ciągu tych trzech dni mieliśmy przyjemność czesać, czochrać i stylizować wszystkie chętne dzieci. Były warkocze, koki, "na Ronaldo", fryzury eleganckie i zupełnie odjazdowe. Dużo zabawy i mnóstwo uśmiechów. Niesamowity zapach kosmetyków Hot Tot i kolorowe gumki HH Simonsena sprawiały dużą frajdę nie tylko najmłodszym, ale również ich rodzicom.

Oczywiście byli z nami geniusze metamorfozy - Jakub Wujec, Klaudia i Kinga, bez których ciężko sobie wyobrazić tę imprezę. Dziękujemy!

b-03.jpg

b-02.jpg

b-04.jpg




DZIEŃ MATKI W BEA BELEZA

DATA: 30 MAJA 2015
MIEJSCE: SHOWROOM BEA BELEZA, KOMORNIKI

Każda z obecnych mam otrzymała z okazji swojego święta, profesjonalną konsultację fryzjerską z doświadczonym fryzjerem, który ocenił stan włosów i zastosował odpowiednią kurację, regenerację, nawilżenie lub odbudowę. Modelowanie, opalanie z użyciem produktów Marc Inbane, profesjonalny manicure oraz makijaż dzienny, a to wszystko przy słodkim poczęstunku. Dodatkowo każda Mama otrzyma zaproszenie na kawę i ciasto do restauracji Papierówka w Poznaniu.

O usługi na najwyższym poziomie zadbali:

  • Jakub Wujec - Salon Urody J. Wujec
  • Klaudia Kabzińska - Salon Urody J. Wujec
  • Anna Wujec - Stylistka paznokci
  • Weronika Rosendhal - Makijażystka

Cieszymy się, że po raz kolejny zostaliśmy obdarzeni zaufaniem naszych klientek, i po raz kolejny mieliśmy okazję spędzić fantastyczny czas w przemiłym gronie.

a-01.jpg

a-03.jpg

a-05.jpg

a-04.jpg




POKAZ ART TEAM NA TARGACH LOOK

DATA: 22 KWIETNIA 2015
MIEJSCE: MIĘDZYNARODOWE TARGI POZNAŃSKIE, POZNAŃ

Podczas tegorocznych Targów LOOK, które odbywały się w dniach 18 i 19 kwietnia, mieliśmy okazję zaprezentować Państwu naszych artystów, ich umiejętności oraz kosmetyki które oferujemy.

Art Team Bea Beleza to zgrany zespół, w którego skład wchodzą najwyższej klasy specjaliści z dziedziny fryzjerstwa. Łączy ich wspólna pasja i wysoki profesjonalizm. Ela Kwaśny, Radek Wysocki, Karol Olejnik, Jakub Wujec i Robert Palma – bo o nich mowa, mają za sobą wiele lat doświadczeń i cechuje ich niekwestionowany talent. Są laureatami wielu prestiżowych nagród, zarówno w kraju jak i za granicą.

Podczas tegorocznych targów LOOK mieliśmy okazję oglądać ich przy pracy na Scenie Głównej. Ogromne skupienie rysujące się na twarzach artystów, połączone z precyzją wykonania i perfekcyjnym efektem końcowym, sprawia że ich pracę ogląda się z ogromną przyjemnością i zapartym tchem. Byliśmy świadkami niezwykłej metamorfozy zaproszonych modelek.

Pokaz zatytułowany „Kalejdoskop Snów” okazał się niezwykłym połączeniem wyjątkowej kolekcji fryzur, oryginalnych strojów, choreografii oraz muzyki. Grupa artystów pokazała, jak za pomocą własnej inwencji i wyobraźni, łączy ze sobą dwa światy: nowoczesności i klasyki.

Zresztą, co tu dużo pisać, obejrzyjcie sami!

20150419-4247.jpg

20150419-5045.jpg

20150419-5153.jpg

20150419-5172.jpg

20150419-5257.jpg



MARKA HOT TOT NA TARGACH LOOK 2015

DATA: 21 KWIETNIA 2015
MIEJSCE: MIĘDZYNARODOWE TARGI POZNAŃSKIE, POZNAŃ

Podczas tegorocznych Targów LOOK, które odbywały się w dniach 18 i 19 kwietnia, mieliśmy okazję zaprezentować Państwu naszych artystów, ich umiejętności oraz kosmetyki które oferujemy.

W sobotę na Scenie Głównej MTP zaprezentowaliśmy pokaz profesjonalnych kosmetyków fryzjerskich do pielęgnacji i stylizacji włosów dla dzieci – markę Hot Tot. Oczywiście fryzury zostały zademonstrowane na naszych najmłodszych modelach, którzy oprócz fantazyjnych stylizacji, byli ubrani w specjalnie zaprojektowane na tą okazję stroje. Ubrania powstały z materiałów recyklingowych. W ten sposób chcieliśmy Państwu przybliżyć markę Hot Tot - kosmetyki najwyższej jakości, przeznaczone dla niemowląt i dzieci. To właśnie dzieci bowiem, są najbardziej narażone na obecność szkodliwych substancji chemicznych zawartych w kosmetykach dostępnych na rynku.

Wszystkie produkty marki Hot Tot zapobiegają uszkodzeniu włosów i chronią je przed wolnymi rodnikami. Mają delikatny zapach, są niezwykle łagodne i hypoalergiczne, a dzięki użyciu najwyższej jakości naturalnych składników są w pełni bezpieczne dla skóry nawet najmłodszych dzieci.

W skład całej serii wchodzą:

  • szampon,
  • odżywka do spłukiwania,
  • odżywka bez spłukiwania ułatwiająca rozczesywanie,
  • krem do loków,
  • żel do włosów,
  • krem do stylizacji,
  • pianka do włosów i ciała,
  • lakier do włosów.

Specjalna formuła Hot Tot została zaprojektowana tak, aby osiągnąć jak najlepsze efekty i rezultaty na dziecięcych włosach. Kosmetyki Hot Tot:

  • są hypoalergiczne,
  • nie zawierają soi, glutenu, substancji mlecznych (białka),
  • zostały przebadane przez dermatologów i pediatrów,
  • są rozpuszczalne w wodzie,
  • pielęgnują i chronią skórę głowy,
  • nie były testowane na zwierzętach.

Pokaz cieszył się ogromnym zainteresowaniem. Bardzo nas cieszy, że coraz więcej rodziców przykłada wagę do jakości kosmetyków, których używają ich dzieci od najwcześniejszego etapu swojego życia.

Jesteśmy dumni, że możemy Wam zaoferować profesjonalną pielęgnację i stylizację dla Waszych szkrabów :)

Fryzury przygotowali i wykonali członkowie Art Teamu Bea Beleza w składzie: Kuba Wujec z Klaudią Kabzińską, Karol Olejnik, Ela Kwaśny oraz Radek Wysocki.
Muzyka była inspirowana filmem Shrek.
Stroje zaprojektowała i wykonała Naftasquad, pomoc Agnieszka Skalska i Aneta Filas.

Wszystkim z całego serca dziękujemy!

20150418-0228.jpg

20150418-1.jpg

20150417-0682.jpg

20150418-1135.jpg

20150418-1229.jpg



NAJWIĘKSZE W POLSCE PROFESJONALNE TARGI FRYZJERSKIE I KOSMETYCZNE

DATA: 20 KWIETNIA 2015
MIEJSCE: MIĘDZYNARODOWE TARGI POZNAŃSKIE, POZNAŃ

W dniach 18 i 19 kwietnia w Poznaniu na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbyła się kolejna edycja największego w Polsce show fryzjersko-kosmetycznego.

Stoiska pełne pięknych modelek, szalone fryzury, kolorowe flakoniki, piękne zapachy unoszące się po wszystkich targowych halach. No i niesamowici goście. Takiej kumulacji fascynujących przeżyć nie sposób doświadczyć na co dzień, dlatego LOOK co roku przyciąga tysiące gości: fryzjerów, właścicieli salonów, stylistów, producentów, dystrybutorów i innych.

Organizatorzy podają, że tegoroczną edycję odwiedziło aż 18,5 tysiąca osób. Ogromna ilość wystawców, tysiące profesjonalnych sprzętów, produktów i usług, pokazy, konkursy, nowinki, a także okazja do wypróbowania kosmetyków oraz wyjątkowe ceny - to wszystko sprawia, że są to szczególne dni zarówno dla wystawców, jak i osób zainteresowanych branżą fryzjerską i kosmetyczną.

W sobotę na scenie głównej zaprezentowaliśmy pokaz dziecięcy dla marki profesjonalnych kosmetyków fryzjerskich do pielęgnacji oraz stylizacji włosów dla dzieci - Hot Tot, z udziałem najmłodszych modeli i modelek. Stroje stworzone z materiałów pochodzących z recyklingu, zostały zaprojektowane przez Naftasquad specjalnie na tą okazję. Dzieci spisały się fantastycznie.

Niedziela to dzień aż dwóch pokazów na targowej Scenie Głównej. W pierwszej kolejności ArtTeam Bea Beleza zaprezentował pokaz „Kalejdoskop Snów” - niezwykłe połączenie wyjątkowej kolekcji fryzur, oryginalnych strojów, choreografii oraz muzyki. Grupa artystów pokazała, jak za pomocą własnej inwencji i wyobraźni, łączy ze sobą dwa światy: nowoczesności i klasyki.

Zaraz po nich na scenie pojawił się Furio Berce wraz z Salvatore Bongiovi z włoskiej Medavity, którzy przenieśli nas w świat wyjątkowych kolorów i nowoczesnych fryzur angielskich z elementami latynoskiej fantazji. Pokaz przybliżył nam niezwykły świat kosmetyków i koloryzacji Medavita.

Przez cały weekend na naszych stanowiskach można było przetestować na własnej skórze ekskluzywny samoopalacz do twarzy i ciała Marc Inbane. Na stanowisku Excellent Edges zwiedzający mogli wypróbować jedne z najlepszych nożyczek na świecie, a na stanowisku HH Simonsen - różnego rodzaju lokówki, prostownice i suszarki fryzjerskie.

Dla naszej firmy okres targów LOOK to czas wyjątkowy. Wielomiesięczne przygotowania, projekty stanowisk i wybór najlepszych kosmetyków – wszystko to z myślą o naszych klientach i osobach, które będą miały okazję dopiero nas poznać. Bea Beleza ponownie miała zaszczyt otrzymać nagrodę za najpiękniejsze stanowisko targowe. Dziękujemy!

Przez zaledwie dwa dni działo się tyle, że nie sposób napisać o wszystkim. Ci, którzy mieli okazję uczestniczyć w tym niesamowitym evencie, na długo będą pamiętali niesamowite emocje, które nam wszystkich wówczas towarzyszyły. Dzięki zaangażowaniu całej ekipy Bea Beleza, a także wszystkich naszych wspaniałych gości, te dwa dni na długo pozostaną w naszej pamięci.

Szczególne podziękowania kierujemy do:

  • Art Team w składzie: Ela Kwaśny, Karol Olejnik, Robert Palma, Kuba Wujec i Radek Wysocki,
  • Furio Berce, Salvatore Bongiovi (Medavita z Włoch),
  • Rubén Giménez, Carlos Garrido (GIGS / Trendy Hair z Hiszpanii),
  • Claus Nissen (HH Simonsen z Danii),
  • Claus Nissen, Pete Walstab, Patricia Hillhammar (Excellent Edges z Danii),
  • Ingo Holländer (Marc Inbane z Niemiec),
  • Naftasquad – Butik kreatywny,
  • Smart Design Expo
  • oraz hostess, a także najmłodszych modelek i modelki.

Państwu dziękujemy za tak liczne przybycie i zainteresowanie naszymi produktami. Dziękujemy, że byliście z nami! Zapraszamy do naszego salonu w Komornikach, a także do zapoznania się z naszą precyzyjnie wyselekcjonowaną i szeroką ofertą profesjonalnych kosmetyków i sprzętu fryzjerskiego na http://sklep.beabeleza.pl.

Do zobaczenia za rok, na kolejnej edycji targów LOOK!

20150418-0994.jpg

20150418-0813.jpg

20150419-4341.jpg

20150419-4563.jpg

20150419-4630.jpg

20150419-5972-2.jpg



MAGICZNE METAMORFOZY MAM

DATA: 11 MARCA 2015
MIEJSCE: SALON PIELĘGNACJI WŁOSÓW J.WUJEC, POZNAŃ

We wtorek 10 marca odbyła się druga edycja, organizowanych przez Drużynę Szpiku, Magicznych Metamorfoz Mam. Tak jak w zeszłym roku, gospodarzem wydarzenia był Salon Pielęgnacji Włosów J. Wujec.

Organizatorzy zaprosili mamy dzieci chorych na nowotwory, aby podarować im chwilę relaksu i wyciszenia oraz sprawić by poczuły się piękne.

Gdy choroba dotyka naszych najbliższych, niełatwo oderwać od niej myśli. W takich momentach dbanie o własny wygląd wydaje się sprawą najmniej ważną. Pamiętajmy jednak jak wielkiej siły woli i pogody ducha wymaga walka z takim przeciwnikiem jak rak. Nawet krótka chwila wytchnienia, skupienia na sobie, może mieć znaczenie. Pozwala zebrać myśli i dodaje energii.

Członkowie fundacji wiedzą jak wygląda codzienność matki ciężko chorego dziecka. Diagnoza często oznacza rezygnację z pracy, własnych pasji i życia do którego się przywykło. Brak czasu na opiekę nad resztą rodziny, brak czasu dla siebie. Wielomiesięczne dyżury i całodobowe czuwanie przy szpitalnym łóżku stają się chlebem powszednim. Jak mówią mamy, najgorsza jest bezradność wobec choroby, ciągłe przygnębienie, przejmujący smutek i codzienna walka o zdrowie i życie ukochanej osoby.

Dzięki akcji Magicznych Metamorfoz, mamy miały okazję spędzić kilka godzin w zupełnie innym otoczeniu. W miejscu, gdzie choć przez chwilę ktoś zaopiekuje się nimi, pomoże odetchnąć, doda wiary i siły do dalszej walki. Nowa fryzura, zmiana koloru włosów, perfekcyjny makijaż i manicure, pomogły im znowu poczuć się kobieco i pięknie.

Bea Beleza była jednym z partnerów tej wartościowej akcji. Cieszymy się, że mieliśmy okazję po raz kolejny wesprzeć to wydarzenie i podarować mamom trochę przyjemności. Mieliśmy także okazję przekonać się jak – mimo trudnej walki z przeciwnościami losu – mamy odnajdują motywację w najtrudniejszych chwilach.



DZIEŃ KOBIET W BEA BELEZA

DATA: 8 MARCA 2015
MIEJSCE: SHOWROOM BEA BELEZA, KOMORNIKI

Akcja walentynkowa przeszła nasze najśmielsze oczekiwania, dlatego postanowiliśmy ją powtórzyć. Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet obchodzonego corocznie 8 marca, w sobotę 7 marca zespół Bea Beleza zorganizował dla swoich wspaniałych klientek kobiecy event.

Był szampan, były świeże owoce, wyśmienite babeczki, relaksująca muzyka, no i oczywiście piękne kobiety. Nasi wspaniali goście: członek ART Teamu Bea Beleza, Mistrz Fryzjerstwa Jakub Wujec oraz fryzjerka Klaudia Kabzińska, po raz kolejny zadbali o najwyższy poziom usług i sprawili, że nasze klientki spędziły ten dzień wyjątkowo.

Każda Pani w dniu swojego święta miała okazję otrzymać w Bea Beleza profesjonalną konsultację fryzjerską. Doświadczeni fryzjerzy na miejscu ocenili kondycję włosów i na tej podstawie dobrali odpowiednią kurację (odnowa, pielęgnacja lub nawilżenie). Specjaliści zastosowali rewelacyjne szampony i odżywki marki Trendy Hair, a po zakończeniu pierwszego etapu przeszli do modelowania i wykończania fryzury za pomocą profesjonalnych włoskich kosmetyków Medavita. Niektóre Klientki skorzystały również z farbowania, aby odświeżyć kolor włosów, inne trochę skróciły włosy, nadając im świeżości i wiosennego wyglądu.

Przez cały czas trwania zabiegu można było korzystać z porad specjalistów, a po zakończonym zabiegu Panie mogły wybrać dla siebie kosmetyki w naszym Showroomie i otrzymać pamiątkowe zdjęcie.

Atmosfera przez cały dzień była niesamowicie przyjemna, pogoda przepiękna, a Panie bardzo zadowolone i uśmiechnięte. Cieszymy się, że po raz kolejny udało nam się sprawić naszym klientkom tyle radości i dostarczyć niezapomnianych wrażeń!

Ogromne podziękowania dla Jakuba i Klaudii, bez których sukces tej akcji byłby niemożliwy.

Serdecznie dziękujemy wszystkim pięknym Paniom, które mieliśmy przyjemność gościć, za to że zechciały spędzić ten dzień w naszym towarzystwie. I oczywiście zapraszamy częściej do Bea Beleza :)

20150307-124559bw-1.jpg

20150307-163212.jpg

20150307-124835bw.jpg

A dla wszystkich Pań, które nie mogły uczestniczyć w spotkaniu, przygotowaliśmy specjalny rabat* z okazji Dnia Kobiet w naszym sklepie internetowym. Zapraszamy!

10856615-10153153328988501-3047130336082297009-o.jpg

*) Rabat obejmuje wszystkie produkty do pielęgnacji włosów z kategorii ONA, z wyłączenienm koloryzacji oraz marki Kérastase. Rabat nie łączy się z innymi promocjami. Oferta ważna tylko 8 marca na http://sklep.beabeleza.pl.



TARGI KIDS’ TIME W KIELCACH

DATA: 1 MARCA 2015
MIEJSCE: KIELCE

VI edycja Międzynarodowych Targów Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka KIDS’ TIME odbyła się w dniach 26-28 lutego w Kielcach i była rekordową edycja targów z branży dziecięcej.

VI edycja Międzynarodowych Targów Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka KIDS’ TIME odbyła się w dniach 26-28 lutego w Kielcach i była rekordową edycja targów z branży dziecięcej. Jak podaje organizator, na powierzchni ponad 10 tys. m2, w 5 halach wystawienniczych swoją ofertę zaprezentowało 325 firm w wielu krajów. Kieleckie targi z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością. To tutaj odbywają się premiery największych marek i dystrybutorów z całego świata.

Na tegorocznej edycji targów prym wiedli wystawcy prezentujący swoja ofertę nowoczesnych wózków, nosidełek, fotelików, a także producenci i sprzedawcy zabawek.

Bea Beleza Polska miała przyjemność przybliżyć gościom najwyższej jakości specjalistyczne kosmetyki fryzjerskie dla dzieci HOT TOT. Nasze produkty wyróżniały się na tle konkurencji, ponieważ wśród firm prezentujących kosmetyki dla dzieci i niemowląt, żadna nie posiada tak rozbudowanej linii do pielęgnacji i stylizacji włosów, już od pierwszych dni życia dziecka. Uwagę zwracał wygląd, ciekawa grafika, a także niesamowity zapach i oraz bezpieczny skład produktów Hot Tot.

Te targi, to nie tylko okazja do wymiany doświadczeń, lecz także platforma do rozmów i negocjacji biznesowych. Pomimo, iż KIDS’ TIME nie są targami typowo kosmetycznymi czy fryzjerskimi, pozyskaliśmy wiele ważnych i ciekawych kontaktów, które mamy nadzieję zaowocują interesującą współpracą w przyszłości.

Dla zespołu Bea Beleza droga na kieleckie targi była kręta i obfitowała w przygody. Ale pomimo niedomykającej się szyby w busie i braku mocy w samochodzie, dotarliśmy na KIDS’ TIME i jesteśmy bardzo zadowoleni z okazanego naszym produktom zainteresowania.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat kosmetyków, które zaprezentowaliśmy na targach, zapraszamy na stronę Hot Tot Polska.



WARSZTATY W BEA BELEZA: PERFEKCYJNE CIĘCIE Z CLAUSEM NISSENEM

DATA: 19 LUTEGO 2015
MIEJSCE: SHOWROOM BEA BELEZA, KOMORNIKI

W dniach 17-18 lutego gościliśmy wybitnego duńskiego szkoleniowca marki Excellent Edges™ – Clausa Nissena. Poprowadził on warsztaty z zakresu strzyżenia oraz przeprowadził egzamin na polskiego ambasadora marki.

Z całego świata nożyczek, wybieramy produkty najwyższej jakości. Nie robimy tego wyłącznie dla dobra naszych klientów. Robimy to także dla siebie. Czerpiemy satysfakcję z wykorzystywania w pracy narzędzi najwyższej jakości.

Tim Payne – twórca i od 25 lat właściciel marki Excellent Edges™

W dniach 17-18 lutego Bea Beleza Polska gościła wybitnego duńskiego szkoleniowca marki Excellent Edges™ – Clausa Nissena. Poprowadził on warsztaty z zakresu strzyżenia, z wykorzystaniem jednych z najlepszych nożyczek na świecie. Była to pierwsza część trzystopniowego kursu, kolejny etap już w kwietniu.

CLAUS NISSEN – MIĘDZYNARODOWY AMBASADOR EXCELLENT EDGES™

Claus Nissen swoją karierę w zawodzie fryzjera rozpoczął w 1990 roku. Od 1995 pracował jako wykładowca w Duńskiej Szkole Fryzjerskiej. W 2006 roku został międzynarodowym ambasadorem australijskiej Marki Excellent Edges™, z którą podróżuje po Europie, Azji oraz Stanach Zjednoczonych prowadząc szkolenia. Naucza fryzjerów zasad i technik cięcia, dzięki którym codzienna praca staje się zdecydowanie łatwiejsza i bardziej skuteczna. Claus przedstawia nowe rozwiązania stosowane podczas strzyżenia, edukuje jak poprawić wydajność wykonywanych zadań oraz jaką postawę ciała należy przyjąć podczas pracy, aby była zgodna z zasadami ergonomii.

EXCELLENT EDGES™ – NOŻYCZKI DLA WYBRANYCH

Firma Excellent Edges™ powstała w Australii ponad 25 lat temu i od tamtej pory produkuje, importuje i eksportuje światowej klasy nożyczki fryzjerskie. Excellent Edges™ tworzy narzędzia, które zaspakajają potrzeby najlepszych i najbardziej wymagających specjalistów, ponieważ każdy świadomy odbiorca wymaga absolutnej perfekcji. Powstają nożyczki na specjalne życzenie, dla praworęcznych i leworęcznych, firma prowadzi także usługi związane z serwisem nożyczek.

WARSZTATY W BEA BELEZA

Pierwszy dzień to szkolenie Introduction – pierwszy etap wprowadzający w świat nożyczek Excellent Edges™. Wzięli w nim udział doświadczeni fryzjerzy z całej Polski, którzy od wielu lat pracują w zawodzie. W części teoretycznej przedstawiona została historia i filozofia firmy. Opowiedziano o procesie powstawania australijskich nożyczek Excellent Edges™, produkowanych ręcznie z najwyższej jakości stali japońskiej. Uczestnikom przekazano również wiedzę dotyczącą dbania o nożyczki oraz koncepcję cięcia l 360°. Podczas części praktycznej szkoleniowiec zaprezentował sześć różnych par nożyczek, do określonych sposobów strzyżeń i zapoznał słuchaczy z nowymi, unikalnymi technikami cięcia. Goście mimo wieloletniej praktyki byli pod ogromnym wrażeniem możliwości jakie dają nożyczki Excellent Edges™.

W drugim dniu odbyło się szkolenie dla członków Art Teamu Bea Beleza, obejmujące część teoretyczną oraz II etap warsztatów Evolution, na których fryzjerzy mieli możliwość wykonania dwóch konkretnych fryzur, za pomocą produktów i sprzętów marki HH Simonsen. Warsztaty Evolution to bardziej zaawansowany etap szkolenia, przeznaczony dla posiadaczy nożyczek Excellent Edges™.

Trzeciego dnia Claus Nissen przeprowadził egzamin wieńczący warsztaty, którego efektem było wyłonienie polskiego ambasadora marki Excellent Edges™. Został nim członek Art Teamu Bea Beleza Robert Palma.

Przypominamy, że kolejne etapy szkolenia odbędą się już w kwietniu: Introduction dla nowych uczestników oraz Evolution dla posiadaczy australijskich nożyczek. O dokładnych terminach warsztatów będziemy Państwa informować na bieżąco.

Excellent-Edges-STEP-ONE-mg-5860-as-Smart-Object-1.jpg

Excellent-Edges-STEP-ONE-mg-2931-as-Smart-Object-1.jpg

Excellent-Edges-STEP-ONE-mg-2887-as-Smart-Object-1-1.jpg



WYJĄTKOWE WALENTYNKI W BEA BELEZA

DATA: 16 LUTEGO 2015
MIEJSCE: SHOWROOM BEA BELEZA, KOMORNIKI

Z okazji Walentynek przygotowaliśmy dla naszych klientów pięć wyjątkowych pakietów, dających możliwość przeniesienia się w świat relaksu, połączonego z poprawą kondycji włosów.

Z okazji Walentynek przygotowaliśmy dla naszych klientów pięć wyjątkowych pakietów, dających możliwość przeniesienia się w świat relaksu, połączonego z poprawą kondycji włosów.

Największym powodzeniem cieszyły się pakiety dla NIEJ oraz dla PRZYJACIÓŁEK, obejmujące profesjonalną konsultację fryzjerską, zabieg na włosy z użyciem kosmetyków Medavita i Trendy Hair, modelowanie po zakończonym zabiegu, a następnie makijaż dzienny lub wieczorowy do wyboru. A wszystko to w niepowtarzalnej atmosferze, przy filiżance kawy, lampce szampana i słodkim poczęstunku.

Karty podarunkowe rozeszły się błyskawicznie. W sobotę, 14 lutego w Showroomie Bea Beleza pojawiły się Panie, które za sprawą naszych profesjonalistów: fryzjerów – Jakuba Wujca i Klaudii oraz makijażystek – Pani Anety i Weroniki, osobiście mogły doświadczyć przyjemności, relaksu i zadowolenia z pięknego wyglądu.

Konsultacja fryzjerska polegała na ocenie kondycji skóry głowy i włosów, a następnie dobraniu odpowiedniej linii produktów Medavita i zastosowaniu ich na włosach naszych klientek. Po umyciu włosów, zadbano o ich nawilżenie i odbudowę. Do tego zabiegu użyte zostały saszetki Trendy Hair. Elastic Keratin With Ginseng jest to formuła terapii z keratyną i żeń-szeniem, dająca widoczne rezultaty już po pierwszej aplikacji. To aż 7 korzyści tylko w 7 minut. Produkt ten został uhonorowany złotym medalem na Targach Look 2014.

Do modelowania posłużył profesjonalny sprzęt fryzjerski HH Simonsem m.in. niesamowite lokówki z serii ROD.

Na koniec wizyty, każda Pani otrzymała pamiątkowe zdjęcie oraz prezenty od Bea Beleza.

Zdajemy sobie sprawę, że ze względu na ograniczoną ilość miejsc, nie wszystkim chętnym udało się skorzystać z naszej oferty. Mamy nadzieję, że wkrótce będziemy mogli Wam zaoferować kolejne wyjątkowe pakiety, więc bądźcie czujni, zaglądajcie na nasza stronę internetową i śledźcie profil na Facebooku.

Paniom, które mieliśmy przyjemność gościć, dziękujemy za przybycie i zapraszamy częściej do Bea Beleza :)

20150214-132353-1.jpg

20150214-132519-1.jpg

20150214-140427-1.jpg



SZKOLENIE MEDAVITA W KOMORNIKACH

DATA: 28 STYCZNIA 2015
MIEJSCE: SHOWROOM, UL. WIŚNIOWA 22, KOMORNIKI

medavita

W minioną niedzielę w siedzibie Bea Beleza odbył się pokaz i prezentacja marki Medavita. Spotkanie prowadził Oskar Ganowski. Gośćmi specjalnymi byli eksperci Art_Teamu Bea Beleza: Elżbieta Kwaśny i Radosław Wysocki, a uczestnikami fryzjerzy i właściciele salonów fryzjerskich.

Spotkanie było podzielone na trzy bloki tematyczne:
  1. pielęgnacja skóry głowy,
  2. pielęgnacja włosów,
  3. koloryzacja.

Na wstępie przybliżono historię marki Medavita, która powstała w 1963 roku w Mediolanie. Misją spółki od początku była produkcja wysokiej jakości profesjonalnych kosmetyków do włosów. Produkty Medavita powstają z naturalnych, czystych olejków eterycznych i ekstraktów roślinnych, pozyskiwanych z wielką starannością na całym świecie. Na każdym produkcie znajdziemy informację o jego PH. Opakowania są wytwarzane z drzew sadzonych specjalnie na te potrzeby, a także z materiałów pochodzących z recyklingu. Firma posiada kilkudziesięcioletnie doświadczenie w produkcji kosmetyków o tym profilu oraz wiele patentów na wykorzystywane technologie.

Firma stawia na maksymalną skuteczność działania swoich produktów, jednocześnie dbając, by jak najwięcej składników było pochodzenia roślinnego (obecnie stanowią one około 85%).

Główne zasady, którymi kieruje się Medavita to:

  1. inspiracja naturą,
  2. skuteczne, ekskluzywne formuły,
  3. rodzinna historia,
  4. kompletna linia produktów,
  5. różnorodne usługi,
  6. menu linii produktów,
  7. globalna koncepcja edukacji.

W części pierwszej spotkania uczestnicy mieli okazję poznać gamę produktów do pielęgnacji skóry głowy, która podzielona została na 5 segmentów:

  1. wypadanie włosów,
  2. wypadanie włosów u mężczyzn,
  3. łupież,
  4. przetłuszczanie,
  5. wrażliwa skóra głowy.

Opakowania tej serii mają kolor biały, a linia dla mężczyzn granatowy. Nasi eksperci wybrali dwóch gości i zademonstrowali jak w praktyce działają wybrane kosmetyki.

W drugiej części spotkania zaprezentowane zostały kosmetyki pielęgnacyjne do włosów, podzielone na 7 segmentów:

  1. odbudowa (kolor opakowania: pomarańczowy),
  2. odżywienie (jasny różowy),
  3. objętość (czerwony),
  4. wygładzenie (jasny fioletowy),
  5. ochrona koloru (ciemny fioletowy),
  6. sprężystość (jasny zielony),
  7. seria słoneczna (czarny).

W tej części eksperci zaprezentowali działanie produktów do włosów kręconych.

W trzeciej części mieliśmy okazję poznać produkty do koloryzacji: farbę Medavita iI Colore, krem koloryzujący Enjoy oraz nowy rozjaśniacz w paście. Radek Wysocki wykonał koloryzację z użyciem produktu il Colore u naszej modelki. Ela Kwaśny przeprowadziła natomiast koloryzację ombre u drugiej modelki, wykorzystując produkt Enjoy. Obie Panie potwierdziły, że nie odczuwały żadnego pieczenia, swędzenia, ani podrażnienia skóry głowy, a efekt końcowy był zachwycający - włosy wyglądały naturalnie i pięknie.

Wszyscy uczestnicy mieli możliwość obejrzenia i powąchania produktów, zobaczyli jak działają kosmetyki na włosach modelek i gości wybranych spośród publiczności. Spotkanie było bardzo sympatyczne, a w przerwach goście mogli porozmawiać z naszymi ekspertami i zrobić zakupy w salonie Bea Beleza.

Bea Beleza jest wyłącznym dystrybutorem marki Medavita w Polsce, a produkty dostępne będą wyłącznie w najlepszych salonach fryzjerskich.

Zapytaj swojego fryzjera czy zna już Medavitę :)



OTWARCIE FAMILY CAFE - CENTRUM KREATYWNEGO ROZWOJU

DATA: 30 PAŹDZIERNIKA 2014
MIEJSCE: POZNAŃ, FAMILY CAFE

W klimatycznych wnętrzach i przyciągającym wzrok bajkowym wystroju najmłodsi mieli okazję wziąć udział w różnych zajęciach. Duże zainteresowanie wzbudziły warsztaty kulinarne Art Food, których efektem były cupcake i ciastka z dynią. Świetną artystyczną zabawą było ozdabianie własnoręcznie przygotowanych lizaków. Swoje plastyczne umiejętności dzieci miały okazję zaprezentować także w trakcie zajęć poświęconych technice decoupage. Z drewnianych klamerek powstały niezwykłe zwierzątka!



family-cafe


W kolejce dzieci ustawiały się do malowania twarzy. Dziewczynki wybierały motylki, a chłopcy pieski i tygryski. Kolejnym etapem przygody ze zmianą wyglądu było stworzenie nowej fryzury. Fryzjer Jakub Wujec stylizował włosy dzieci korzystając z profesjonalnych kosmetyków marki HOT TOT. Dziewczynki z pięknymi długimi lokami wyglądały jak prawdziwe księżniczki! Chłopcy natomiast wykazali się dużą odwagą w trakcie strzyżenia włosów, którego efektem były nowe fryzurki z pazurem... Każde dziecko, które poddało się fryzjerskiej stylizacji otrzymało upominek ufundowany przez Bea Beleza.



family-cafe

Nagrody czekały również na uczestników rodzinnych konkursów. Gorący doping towarzyszył mamom, które wspólnie z dziećmi ubijały pianę z białek.

Po emocjach towarzyszących konkursowej rywalizacji przyszedł czas na pokaz mody. W roli modelek wystąpiły mama i córka, które zaprezentowały modele z najnowszej kolekcji marki Le Bonbon.

Tak spędzone popołudnie to świetny sposób nie tylko na poznanie umiejętności swoich dzieci, ale i wspólną zabawę, która zacieśnia więzi rodzinne. Założycielki Family Cafe zapraszają dzieci i rodziców na kolejne spotkania z kreatywną zabawą!







SEMINARIUM BB

DATA: 18-20 PAŹDZIERNIKA 2014
MIEJSCE: POZNAŃ/ PUSZCZYKOWO SPA_LARNIA KCAL.

Najważniejszą częścią naszego 3 dniowego Seminarium będą pokazy, nad przebiegiem których czuwać będzie Nasz Art_Team w składzie: Elżbieta Kwaśny, Radek Wysocki, Robert Palma, Karol Olejnik oraz Jakub Wujec. Lata doświadczeń zdobytych na polskich i międzynarodowych szkoleniach, seminariach i scenach fryzjerskich pozwolą im podzielić się z Państwem swoją wiedzą, pasją, entuzjazmem i energią do pracy. Nasi instruktorzy poszerzą Państwa wiedzę i rozwiną umiejętności z zakresu najważniejszych czynności w salonie fryzjerskim takich jak pielęgnacja, koloryzacja, strzyżenie oraz doradztwo w doborze odpowiedniej usługi pielęgnacyjnej włosów nawet wśród najbardziej wymagających klientów.

SPA_larnia

SPA_larnia


Art_Team Bea Beleza wprowadzi Państwa w niezwykły i nieznany do tej pory na polskim rynku świat koloryzacji i pielęgnacji, ujawniając jego największe sekrety. Zaprezentuje również innowacyjny i ekskluzywny sprzęt fryzjerski, który będą mogli Państwo zobaczyć jako pierwsi w Polsce. Wreszcie kolekcja fryzur przygotowana przez Naszych Edukatorów pozwoli Państwu w prosty, szybki i skuteczny sposób przekonać Swoich klientów do metamorfozy, dzięki której osiągną Państwo 100% sukcesu, a oprócz korzyści finansowej otrzymacie Państwo bezcenny uśmiech zadowolenia.

 SPA_larnia
SPA_larnia



TARGI LONDYN

DATA: 11-13 PAŹDZIERNIKA 2014
MIEJSCE: LONDYN

Od 11 do 13 października w Londynie odbędą się najbardziej ekscytujące Targi fryzjerskie w tym roku. Salon International obiecuje zaprezentować wiele widowiskowych pokazów na żywo.

Targi Londyn

Przez trzy dni trwania tej prestiżowej imprezy będziemy świadkiem nadawania non-stop niesamowitych wydarzeń na żywo prezentujących style nowego sezonu, w technikach cięcia i trendów kolorystycznych.

Targi Londyn

Bea Beleza pojawi się tam wraz ze swoim zespołem aby zaprezentować nowość na rynku europejskim, kosmetyki do stylizacji oraz pielęgnacji włosów dla dzieci. Hot Tot to marka, która powstała w Stanach Zjednoczonych na potrzeby dzieci. Inne produkty na rynku są często bardzo niebezpieczne, mogą powodować uczulenia oraz alergię. Bea Beleza wychodzi naprzeciw naszym najmłodszym klientom wdrażając na rynek produkty, które będą dostępne do użytku każdego dnia, bezpieczne, hypoalergiczne oraz przyjazne dla naszych pociech.




SZKOLENIE Z HISTORII I KONCEPCJI NAJLEPSZYCH NOŻYCZEK FRYZJERSKICH NA ŚWIECIE

DATA: 12 WRZEŚNIA 2014
MIEJSCE: SHOWROOM, UL. WIŚNIOWA 22, KOMORNIKI

Jedno bezkonkurencyjne cięcie sprawiło, że Bea Beleza odkryła świat fryzjerstwa na nowo…

Bywa, że spotkanie właściwej osoby, we właściwym czasie i miejscu może diametralnie zmienić nasze spojrzenie na świat czy nawet całe życie.

Tym razem osobą, która pozostawiła znaczący ślad w życiu wielu osób i zaszczyciła swoją obecnością był wybitny specjalista duński Claus Nissen, zajmujący się sztuką fryzjerstwa od 25 lat. Również miejsce spotkania było wyjątkowe. Szkolenie odbywające się w dniach od pierwszego do trzeciego września zostało zorganizowane w nowo otwartym i będącym powodem do dumy Showroomie firmy Bea Beleza w Komornikach. Sam Mistrz dokonał uroczystego otwarcia Showroomu przecinając wstęgę własnymi nożyczkami, których używa niezmiennie od 11 lat, zaprasząjąc jednocześnie na wyjątkowe warsztaty. Szkolenie pod okiem Clausa Nissensa zostało, w przemyślany sposób, podzielone na kilka sesji.

showroom

W pierwszym dniu podczas pierwszej sesji dokonano prezentacji sprzętu HH Simonsen, firmy założonej przez 3 fryzjerów, którzy jak mało kto, doskonale rozumieją potrzebę i specyfikę branży fryzjerskiej. Ta nieoceniona wiedza i doświadczenie składają się na sukces firmy, jakim jest wyjątkowy, najwyższej jakości i uznany przez stylistów z całego świata, profesjonalny sprzęt fryzjerski. Wykorzystywane nowoczesne rozwiązania techniczne, mające znaczący wpływ na funkcjonalność używanego sprzętu mają za zadanie ułatwić, przyspieszyć i uprzyjemnić pracę fryzjerów. Ciekawostką jest fakt, iż HH Simonsen, w myśl zasady “Jeśli wychodzisz z domu, chcesz wyglądać jak najlepiej i w pełni pokazać swoją osobowość”, dba także o potrzeby indywidualnych klientów. To dla nich stworzono produkty, które można śmiało używać w domu.

showroom

W ofercie firmy znajdują się 4 rodzaje sprzętu fryzjerskiego: prostownice, suszarki, lokówki i sprzęt typu mini. Na tle konkurencji produkty HH Simonsen wyróżnią się niezwykle precyzyjnym wykonaniem z wykorzystaniem najnowszych technologii. Same płytki prostownicy są mieszanką: tytanu dla wzmocnienia oraz teflonu, który sprawia, że włos nie przylega do płytki. Są one również dodatkowo olejowane, co pomaga w wygładzeniu włosa, dwa razy polerowane, co z kolei daje większą odporność na zarysowania oraz mają stały element ceramiczny - po 6 sekundach są gotowe do użycia, co czyni je bezkonkurencyjnymi. Używanie sprzętu ułatwia również obrotowy kabel o długości 3 metrów. W suszarkach firmy HH Simonsen zastosowano najnowszą technologię z wykorzystaniem światła, dzięki której skraca się proces suszenia.

beabeleza1beabeleza2

Kolejna sesja odbyła się pod hasłem „Excellent Edges”. Pod tą nazwą kryją się ekskluzywne nożyczki fryzjerskie ręcznie produkowane w Australii z najwyższej jakości stali japońskiej. Założyciel firmy Tim Pathy wraz z pracownikami z zebranego z japońskich rzek pyłu, wypalonego następnie w piecu, tworzą kamienną bryłę, która kuta jest w pasy, a z nich wykrawane są niezwykłe nożyczki.

beabeleza3

Członkowie zespołu ART Team oraz pozostali goście, wśród których znaleźli się najlepsi fachowcy w dziedzinie fryzjerstwa, mieli niezapomnianą okazję popracować używając nożyczek Excellent Edges. Podczas zajęć praktycznych, sprawnie poprowadzonych przez Clausa Nissena, uczestnicy szkolenia dowiedzieli się jak trafnie dobrać rodzaj nożyczek tak aby wykreować najlepszą dla danego klienta fryzurę. Prowadzący zaprezentował 7 rodzajów nożyczek, służących do różnego rodzaju cięć. Uczestnicy mimo wieloletniej praktyki zawodowej, odbytych kursów, szkoleń i pokazów na całym świecie byli pod wielkim wrażeniem umiejętności mistrza, możliwości nożyczek Excellent Edges oraz reszty zaprezentowanego sprzętu. Pozostaje teraz cierpliwie czekać na kolejną prawdziwą ucztę fryzjerską, jaką z pewnością przygotuje niebawem Bea Beleza.

beabeleza5



MAŁE WIELKIE METAMORFOZY

DATA: 22 MAJA 2014
MIEJSCE: POZNAŃ, SZPITAL KLINICZNY UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W POZNANIU

Kobiety atrakcyjne fizycznie są bardziej cenione przez mężczyzn – to opinia samych kobiet. Ta sama grupa twierdzi, że już nie tylko mężczyźni, ale społeczeństwo ogólnie w coraz większym stopniu oczekuje od kobiet piękna i atrakcyjności fizycznej.
Jednocześnie, według badań międzynarodowego koncernu kosmetycznego, zaledwie 4% Polek uważa się za atrakcyjne, a 8% kobiet z Polski uważa się za ładne.



druzyna-szpiku2014

Według kobiet, ich piękno jest pojęciem definiowanym szeroko, a definicja kobiecego piękna nie ogranicza się wyłącznie do ładnego wyglądu. Kobiety uważają, że czują się piękne zależnie od swoich osobistych doświadczeń. Każda kobieta jest piękna, gdy spełnia się w tym, co dla niej ważne.

Matki dzieci chorych na nowotwory "żyją" na oddziale ze swoimi dziećmi przez 24 godziny na dobę przy szpitalnych łóżeczkach i łóżkach. W tym czasie często muszą zrezygnować z pracy, opieki nad resztą rodziny, własnych pasji i swojego życia.



druzyna-szpiku2014

Nowotwory u dzieci to choroba matek i całych rodzin. Lekarze w Polsce rozpoznają choroby nowotworowe nawet u 1 300 dzieci rocznie. Tak ciężka choroba dziecka diametralnie zmienia życie nie tylko jego, ale całej rodziny.

26 września grupa wolontariuszy Drużyny Szpiku zaopiekuje się dziećmi na oddziale Hematologii i Neurologii Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu, by Mamy wraz z teamem fryzjerów-stylistów oraz kosmetologów, mogły tego dnia przypomnieć sobie o swoim własnym, wyjątkowym pięknie.

Bea Beleza wspiera to wydarzenie z całego serca wraz z Drużyną Szpiku, HOT_elarnią i SPA_larnią oraz salonem fryzjerskim Jakuba Wujca.



NOWA PRZESTRZEŃ, NOWA RZECZYWISTOŚĆ

DATA: 27 KWIETNIA 2014
MIEJSCE: POZNAŃ, MIĘDZYNARODOWE TARGI POZNAŃSKIE

Chociaż firma Bea Beleza istnieje już na rynku od siedmiu lat, na Międzynarodowych Targach Poznańskich pojawiła się po raz pierwszy. I tu trzeba powiedzieć, że zaistniała w wielkim stylu, co uhonorowane zostało złotym medalem w kategorii produkt i nagrodą za stoisko targowe.



mtp2014

Bea Beleza zaprezentowała produkty marki Trendy Hair i Dajuja, których jest wyłącznym dystrybutorem na Polskę oraz kosmetyki Hot Tot z wyłącznym przedstawicielstwem na Europę. Znakomity design w połączeniu z ekskluzywną recepturą kosmetyków do włosów Trendy Hair, rewolucyjne klipsy Dajuja i nowatorskie kosmetyki dla dzieci Hot Tot podane zostały w przepięknym, odważanym i nowoczesnym aranżu stoiska, które już z daleka przyciągało uwagę zwiedzających.

Na stoisku, oprócz kosmetyków można było zobaczyć również liczne pokazy zorganizowane przez Bea Belezę. Pojawili się sami kreatywni fryzjerzy: Robert Palma, Jakub Wujec, Radek Wysocki oraz Grupa Artystyczna Waldemara Wagnera.

Na scenie głównej natomiast, firma Bea Beleza zorganizowała prawdziwy show z udziałem dwóch wybitnych fryzjerów, stylistów Elżbietą Kwaśny i Pablo Alvarez. Publiczność mogła zobaczyć jak pracuje ten wspaniały, hiszpański artysta, którego klienci, to na co dzień bardzo elitarne grono: władza królewska, znani celebryci i klienci biznesowi. Elżbieta Kwaśny jest natomiast absolwentką szkolenia najbardziej prestiżowej i uznanej na świecie szkoły Vidal Sasson, wielokrotną mistrzynią Polski juniorów i seniorów we fryzjerstwie, laureatką Mistrzostw Świata w Las Vegas oraz członkiem Kadry Narodowej we fryzjerstwie.

Tak przygotowana oferta targowa pokazuje, że dzięki pracy zgranego zespołu można osiągnąć świetny debiut targowy i wielki sukces.

Twój koszyk jest pusty
© Comarch SA 2016. All rights reserved Powered by Comarch e-Sklep ®